Kerko Mesazhet ketu

Friday 22 March 2013

Fletë për fletë, qëllimet e tyre djallëzore do të bëhen të qarta ndërsa ata pengohen

E Martë, 19 Mars 2013, ora 22:45

Bija Ime fort e dashur, Fjala Ime e Shenjtë përhapet si një erë e fuqishme nëpër gjithë botën, në këtë kohë, përmes këtyre Mesazheve.

Shumë do ta dëgjojnë Zërin Tim, nëse dëshirojnë ta bëjnë këtë apo jo, sepse Ai do të tingëlloj si një bubullimë para stuhisë. Disa do ta njohin Shpirtin e Shenjtë kur Ai do t'i përfshij shpirtrat e tyre. Të tjerët, për fat të keq, nuk do ta njohin, por Unë ju them këtë atyre. Ju e keni dëgjuar Zërin Tim. Ai e ka trazuar shpirtin tuaj dhe, prapë, ju më bllokoni Mua. Kështu, ju ktheni shpinën. Ju mund t'i trëmbeni Zërit Tim, pasi Ai mund të jetë i fuqishëm, por gjënë e vetme që ju nuk mund të bëni është të më shpërfillni Mua.

Kaq i fuqishëm është Shpirti Im I Shenjtë sa Ai do ta preki shpirtin tuaj, nëse e dëshironi ju këtë të jetë apo jo. Ata prej jush që vrapojnë, fshihen dhe pretendojnë se Unë nuk Jam i Pranishëm, duhet ta dini se do të jeni të paaftë të mohoni Praninë Time, pavarësisht se sa shumë ju përpiqeni.

Disa prej jush do t'i rezistojnë të Vërtetës pasi ju mungon besimi në Premtimin Tim për t'ju ofruar jetën e përjetshme. Shumë prej jush e shohin këtë të frikshme dhe do të preferonin të mendonin se Dita e Madhe e Zotit nuk do të ndodhi në jetën tuaj. Dhe prandaj ju i mbyllni sytë, i bllokoni veshët dhe kërkoni ngushëllim në gjëra të tjera.

Siguria që ju ndjeni në përpjekje për të gjetur paqe, atje ku mund të gjendet, do të jetë jetë-shkurtër. Së shpejti juve do t'ju mohoet Fjala e Hyjit. Fjalët që jeni mësuar t'i dëgjoni do të zhduken nga predikimet dhe letrat prej peshkopëve dhe kardinalëve, që ju dërgoheshin juve dhe të gjithë atyre ndjekësve të Mi që nuk dyshojnë.

Sektet masonike infiltrojnë Kishën në Romë. Mos u gënjeni – mund të jetë vetëm një papë në një periudhë jete.

Shumë nga ndjekësit e Mi do ta refuzojnë tani Fjalën Time të Shenjtë, të Vërtetën, ashtu si bënë gjatë vuajtjes Sime në tokë. Ti, bija Ime, do të refuzohesh si heretike, do të përqeshesh dhe tallesh. Ti do të bëhesh problem për profetin e rremë. Por së shpejti, të gjithë do të shikojnë veprat delikate dhe gjestet dinake të atyre mashtruesve të rremë që kontrollojnë Fronin Tim në Romë, sepse ato çojnë në sakrilegj.

Fletë për fletë, qëllimet e tyre djallëzore do të bëhen të qarta ndërsa ata pengohen dhe ata, që janë të bekuar me diturinë e hedhur atyre nga Unë, do ta njohin paturpësinë, që po lëshohet.

Bisha është tani gati dhe formon një rreth jo-besimtarësh, të përbërë nga disa lidera të botës, të bashkuar në një me të gjithë ata që janë kundër Mbretërisë së Hyjit. Shpirtra demonësh, që i sulmojnë këta shpirtra të gjorë, që prej krenarisë dhe arrogancës së tyre, do ta tregojnë veten që të gjithë t'i shohin përmes gjesteve të tyre, të cilat do të analizohen dhe vihen në pyetje deri kur përgjigjet përfundimtare të duken qartë tek ata që janë të bekuar me Dhuratën e Dijes.

Besoni tek Unë. Besoni në këtë Dhuratë të Besimit. Më lejoni Mua t'ju mbaj dhe t'ju drejtoj përmes kësaj xhungle të krijesave djallëzore që dëshirojnë të gllabërojnë shpirtrat tuaj.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/03/19/layer-by-layer-their-evil-intents-will-become-clear-as-they-trip-themselves-up/