Kerko Mesazhet ketu

Saturday 20 July 2013

Hyji Atë: Gënjeshtrat që po ju ushqehen rreth ekonomisë suaj janë sajuar për t’ju mashtruar

E Mërkurë, 10 Korrik 2013

Bija Ime m
ë e dashur, luftrat do të shpërthejnë në mbarë Lindjen e Mesme dhe së shpejti Izraeli Im i dashur do të pësoj një paturpësi të tmerrshme. Jetët do të humbasin në gjithë këtë pjesë të botës në një shkallë shumë të madhe, pasi shpirti djallëzor i ka mbërthyer jetët dhe në shumë raste shpirtrat e fëmijve të Mi.

Urrejtja e fëmijve të Mi për njëri tjetrin do të përhapet në vënde të tjera, pasi Beteja e Armagedonit intensifikohet dhe rritet, deri sa ajo të përfshij botën ngado. Urrejtja, e shkaktuar si rezultat i infektimit të Satanit dhe demonave të tij, do të bëhet një shenjë kaq e dukshme sa fare pak shpirtra, pavarësisht se çfarë besimi ata mbajnë për Mua, Krijuesin e gjithçkaje që ekziston, nuk do të arrijnë të ndjejnë shpirtin djallëzor, i cili përhapet si një virus vdekjeprurës.

Luftrat, shumë prej tyre, përfshi betejat mes qeverive të të gjitha kombeve, do të shpërthejnë të gjitha në të njëjtën kohë. Ndërsa Duart e Mia tashmë kanë rënë në ndëshkime të lehta, dijeni se Unë do t’i shtyp ata që lëndojnë fëmijët e Mi. Kjo do të jetë kur beteja për shpirtrat të shtohet dhe ajo do të përhapet në shumë mënyra.

Gënjeshtrat që po ju ushqehen rreth ekonomisë suaj janë sajuar për t’ju mashtruar dhe për t’ju hequr atë që ju pronësoni. Lutuni, lutuni, lutuni që Unë t’i ndaloj ata që kontrollojnë monedhat tuaja të mos ju heqin gjithçka që ju pronësoni. Dijeni se ndërsa Dora Ime e Djathtë hedh ndëshkime mbi të liqtë, Dora Ime e Majtë do të ngrihet dhe do t’ju marri në Mbrojtjen Time dhe Unë do t’ju mbështes.

Ndryshimet e parathëna në Librin Tim të Shenjtë tani po i tregohen botës. Betejat do të egërsohen, jetët do të humbasin, vëndet do të pësojnë trazira ekologjike, drithrat nuk do të japin prodhim dhe shumë prej jush do të persekutohen nga qeveritë tuaja. Beteja më e keqe do të jetë ajo shpirtërore ku çdo përpjekje do të bëhet për t’ju kthyer kundër Meje.

Ati juaj
Hyji Më I Larti

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2013/07/10/god-the-father-the-lies-you-are-being-fed-about-your-economy-are-designed-to-fool-you/