Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 11 September 2013

Shumë prej jush, që thonë se më shërbejnë Mua, nuk janë të denjë të ngrihen dhe ta deklarojnë veten një shërbëtor të Hyjit

E Shtunë, 31 Gusht 2013

Bija Ime fort e dashur, Unë ju thashë të gjithëve ju, disa kohë më parë, që të mbillni fara për të ushqyer veten dhe familjet tuaja, përgjatë persekutimit. Unë e bëj këtë për një arsye. Ju duhet të mbillni, madje fare pak fara - fara të pastra, që nuk janë dëmtuar prej ndërhyrjes njerëzore. Unë pastaj do ta shumfishoj frytin, që ato do të japin dhe të gjithë do të kenë mjaft për të ngrënë kur bota të përjetoj urinë e madhe. 

Ato ditë nuk janë larg dhe ato do të vijnë për një numër arsyesh.

Të mbjellat do të infektohen prej ndërhyrjes së fermerëve lakmiqarë. Të mbjellat e marra prej tyre do të jenë të papërshtatshme për ju për t’u ngrënë. Pastaj lufta do të bëj që fare pak burra do të jenë të aftë ta punojnë tokën. Pastaj do të vij zjarri, që do të bier mbi të katër skajet e tokës, dhe gjithçka do të bëhet shterpë. Këto sprova të tmerrshme do të shkaktohen nga përhapja e ligësisë, por shumë njerëz do të mbijetojnë nëse ata besojnë tek Unë. Ju duhet të pregatiteni tani, sikur po afrohet një luftë dhe ashtu sikurse ushqimi do të racionohej. Mbani shumë ujë pasi gjithçka që ju ruani do të shumfishohet nga Unë. 

Ju lutem mos besoni se Unë ju kërkoj të lini shtëpitë tuaja sepse kjo nuk është e nevojshme. 

Pak pregatitje, ku ju i ofroni ndihmë njëri tjetrit, është gjithçka që kërkohet. Gjaku Im i Çmuar do t’i mbuloj të gjithë ata që besojnë në Paralajmërimin Tim për njerëzimin, sepse koha e hapjes së Vulës së Tretë do të ndiqet nga një periudhë lufte.

Sa shumë do ta shpërfillin Fjalën e Hyjit, e cila përmbahet në Librin e Zbulesës. Sa shumë lidera dhe shërbëtorë të shenjtë në kishat e Mia, nuk arrijnë t’i përgjigjen profetes Sime, ashtu si ata bënë para përmbytjes.

Unë i bëj thirrje shërbëtorëve të Mi të shenjtë, tani. Kë besoni ju? Mua, Jezusin tuaj apo hallakatjet e atyre që deklarohen të jenë eskpertë në teologji, por që janë të paditur ndaj të Vërtetës? Zgjohuni. Vulat janë duke u hapur. Detyra juaj është të më ndihmoni Mua të shpëtoj shpirtrat, po ju nuk keni qëndruar vigjëlent ndaj tingullit të Thirrjes Sime. Unë ju kam thënë se Unë do të vij si një hajdut natën. Kur ajo ditë të vij do të jetë tepër vonë për shpirtrat që nuk janë pregatitur.

Koha që trumpetat të zbulojnë gjykimet e tyre do të vij shpejt, jo më shpejt se kur Vulat të jenë hapur. Po pastaj? A do të zgjoheni ju dhe të më ndiqni Mua në atë fazë apo ju do të më humbisni Mua më shumë shpirtra, kur të hezitoni? Ndërsa ju prisni që të tjerët t’ju drejtojnë?

Unë duhet t’ju kujtoj se roli juaj është për të shpëtuar shpirtrat. Ju e bëni këtë përmes një jete kur ju mendohet se më shërbeni Mua dhe jo ku ju kënaqni krenarinë dhe egoizmin e atyre që përpiqen të shtrëmbërojnë Mësimet e Mia. Shumë prej jush në kishat e Mia nuk e kuptojnë kuptimin e Parajsës Sime të Re dhe kanë dështuar t’i kujtojnë fëmijët e Hyjit për Premtimin Tim. Ju duhet t’i kujtoni ata për të Vërtetën – e kohës, para ditës finale. 

Sa shumë prej jush, edhe pse të sjellshëm, të mirë, të dashur dhe me një dedikim të sinqertë ndaj Kishës Sime në Tokë, harroni për Ardhjen Time të Dytë. Çfarë mendoni ju se është kjo dhe çfarë keni mësuar? Sa shumë profetë duhen për t’ju bindur juve se koha është pothuajse afër?

Kur e dëgjuat ju se Hyji nuk i dërgon profetët e Tij për t’i pregatitur fëmijët e Tij në luftën kundër ligësisë, që e infekton shpirtin njerëzor. Dhe çfarë ju jep të drejtën të besoni se Libri i Zbulesës përmban gënjeshtra? Ju e mohoni shumë prej asaj që ajo përmban dhe ju nuk e diskutoni atë. Përse? A nuk e dini se kjo do të thotë se ju mohoni Fjalën e Hyjit?

Durimi Im po provohet. Zemërimi Im është i madh. Refuzimi juaj kokfortë për të pranuar Dhuratën Time të Ndërhyrjes, për t’ju pregatitur juve, më fyen Mua. Duke persekutuar ata shërbëtorë të shenjtë që më njohin Mua, përmes këtyre Mesazheve, ju i mohoni të tjerëve Dhuratën e Shpëtimit. Ju jeni të verbër dhe padituria juaj ndaj Mësimeve të Mia dhe Fjalës së Hyjit, e cila përmbahet në Librin e Shenjtë të Atit Tim – Biblën – është e habitshme. Ju thoni se ju më shërbeni Mua, por ju nuk më njihni Mua dhe prandaj ju nuk shikoni.

Kur besimi juaj është i dobët, ju nuk mund ta hapni zemrën tuaj tek Unë. Nëse ju e hapni zemrën tuaj tek Unë, ju do të ishit në gjëndje të më dëgjonit Mua qartë, sepse ju do të ishit mbushur me Shpirtin e Shenjtë. Për fat të keq, shumë prej jush, që thonë se më shërbejnë Mua, nuk janë të denjë të ngrihen dhe ta deklarojnë veten të jenë një shërbëtor i Hyjit. Ju më bëni Mua me turp dhe ju e turpëroni Emrin Tim, kur ju publikisht e poshtëroni grigjën tuaj në Emrin Tim. 

Ju thyeni çdo rregull të Hyjit kur ju dënoni ata që i ndjekin këto Mesazhe, sepse juve nuk ju është dhënë autoriteti ta bëni këtë. Dashuria juaj për vetveten ka më prioritet ndaj dashurisë tuaj për Mua, Jezu Krishtin dhe për shkak të kësaj, ju nuk jeni më të denjë të më shërbeni Mua. Ju jeni tepër krenar për të qëndruar para Fronit Tim.