Kerko Mesazhet ketu

Thursday 9 January 2014

Shumë do t’ju zbulohet fëmijve të Hyjit, para Ditës së Madhe të Zotit

E Premte, 3 Janar 2014, ora 21:45

Bija Ime fort e dashur, kur profetët e vjetër u thirrën nga Hyji për të shpallur të Vërtetën, ata nuk ishin - asnjë prej tyre - tepër entuziast me Kupën e Fjalës së Vërtetë të Hyjit të dhënë atyre. Ishte kaq e vështirë për secilin prej tyre – shumë prej të cilëve nuk ishin të mësuar në Fjalët e Shkrimit të Shenjtë – ku shumë prej asaj që ju jepej atyre nuk kishte asnjë kuptim për ata. 

Por Fuqia e Shpirtit të Shenjtë i tërhiqte ata dhe kjo i bënte të aftë të flisnin Fjalën e Hyjit, pikërisht ashtu si ju jepej atyre. Shumë u trëmbën nga frika. Disa u larguan. Ata që u larguan u kthyen përsëri. Kur Hyji dërgon një profet, do të thotë se diçka me rëndësi të madhe është e planifikuar prej Tij. Profetët, lajmëtarët nga Hyji, vetëm i zbulojnë botës atë që është e nevojshme për shpëtimin e shpirtrave.

Bija Ime, le të b
ëhet e ditur se ky Mision do të jetë i tillë ku Zëri i Hyjit do të ndjehet, sikur të ishte bubullimë, që do të ndjehet në çdo pjesë të Tokës. Shumë do t’ju zbulohet fëmijve të Hyjit para se Dita e Madhe e Zotit të agoj. 

Është e rëndësishme që kjo të ndodhi, sepse nëse Ai nuk do ta paralajmëronte njerëzimin, atëherë Ai nuk do ta përmbushte Premtimin e Tij të bërë profetëve – Moisiut, Danielit dhe Gjonit. Kur Hyji e bën një Premtim ai gjithmonë përmbushet

Kurrë mos ju trëmbni një profeti të vërtetë, sepse ata flasin Fjalët e vëna në gojën e tyre prej Hyjit për të mirën tuaj.

Të dëgjohet Fjala e Hyjit të flitet sot mund të shkaktoj frikë. Ajo mund të jetë shqetësuese dhe mund të shkaktoj ankth. Por, pa Fjalën e rip
ërtërirë, e bërë të marri frymë përsëri dhe të jetoj mes jush, ju do ta shikoni se hapësira – distanca mes jush dhe Hyjit – është tepër e gjërë. Hapësira mbyllet tani, pasi Fjalët e Mia, të sjella tek ju nga Ati Im, do t’ju japin ngushëllim – më shumë gëzim se hidhërim, më shumë kurajo se frikë dhe më shumë lehtësim se vajtim. 

Dëgjoje me kujdes këtë, bija Ime. Ju kurrë nuk duhet të provoni të më shtyni Mua tutje kur gjithçka që Unë dua të bëj është që t’ju mbështjell të gjithëve ju brënda Krahëve të Mi të Shenjtë dhe t’ju sjell drejt Zemrës Sime. Fjala Ime mund të jetë e rëndë, profecitë e Mia të vështira për t’u dëgjuar dhe veprat e liga të njerëzve tepër shqetësuese për t’u parë, por kurrë mos harroni se të gjitha këto gjëra duhet të kalojnë. Ato do të harrohen. Ato do të kenë vetëm pak pasoja. Sepse bota, jeta përpara jush, do të sjelli me vete gëzim të madh dhe të qeshura, sepse Dashuria e Hyjit do të ndjehet në çdo vënd, çdo shtëpi, çdo shpirt dhe n
ë çdo zemër. 

Kjo është pjesa finale e Planit Tim për të shpëtuar Tokën dhe çdo krijesë të gjallë. Ajo do të paraqesi shumë vështirësi dhe sprova. Mizoria e njeriut do të jetë më tepër e vështirë nga të gjitha për t’u përballuar dhe refuzimi Im, Jezu Krishtit, do të jetë goditja e fundit në Sytë e Atit Tim. Prapë ky konfrontim final nuk do të zgjasi shumë para se njeriu të p
ërjetoj urrejtjen e tmerrshme, që ekziston në botë. 

Fuqia e Qiellit nuk është për t’u nënvlerësuar, sepse Ndërhyrja e Atit Tim do të jetë tepër e fuqishme për t’u duruar nga armiqtë e Tij. Prandaj të jeni të qetë. Pranojeni Ndërhyrjen e Hyjit – Veprën e Tij të Madhe të Dashurisë, e dhënë juve prej Fjal
ës, e cila del prej gojëve të profetëve të Tij. Të gjitha këto gjëra janë për t’ju mbrojtur juve, për t’ju sjellë më pranë Meje dhe për të krijuar një Fillim të Ri ku nuk do të ketë fund. 

Jezusi juaj