Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 9 April 2014

Ata që përpiqen ta mbështesin Fjalën, brënda Kishave të Mia, do të heshten me dëbim

E Hënë, 7 Prill 2014, 19:15

Bija Ime fort e dashur, farat janë mbjellë dhe çdo detaj i planit, për të pregatitur botën për antikrishtin, është përfunduar. Çdo ndryshim, që ju do të dëshmoni në botën e politikës dhe të Kishës Sime në Tokë janë të lidhura – ashtu si është edhe çdo veprim i kryer mes shteteve – ashtu si është çdo ligj që kundërshton Ligjet e Hyjit. Nuk është rastësi që ligje të tilla po futen, nëpër botë, me një shpejtësi të tillë si ato janë tani, sepse ato janë orkestruar me kujdes.

Njoftime të reja, të papritura, për sa i përket krijimit të lidhjeve mes Shtetit dhe Kishës, ku ligjet e tyre bëhen të ndërthurura, do të dalin mes jush. Ata që përpiqen ta mbështesin Fjalën, brënda Kishave të Mia, do të heshten me dëbim. Asnjë mëshirë nuk do të tregohet ndaj atyre që përpiqen ta mbrojnë Kishën Time, sepse armiqtë e Mi do ta deklarojnë të kundërtën të jetë e vërtetë. Ju, ndjekësit e Mi, do të deklaroheni heretikë që nuk i bindeni rregullave të reja, që do të krijohen së shpejti nga Kisha Ime. Juve do t’ju thuhet se Kisha Ime nuk mund të bëj gabim dhe prandaj, edhe pse ju e mbështesni të Vërtetën, do të izoloheni. Kisha Ime kurrë nuk do të gaboj. Liderat e Mi të zgjedhur kurrë nuk do të gabojnë, por kur mashtruesi të marri pushtetin, ju nuk duhet ta ndiqni atë, kur ai e deklaron të Vërtetën të jetë një gënjeshtër.

Ju do ta dini, përmes Fuqisë së Shpirtit të Shenjtë, kur ajo ditë të agoj. Dhe, në atë ditë, ju duhet të më ndiqni Mua, Jezusin tuaj. Lutuni për Guximin Tim, që Unë të mund t’ju ruaj, sepse do t’ju duhen nerva çeliku për të qëndruar besnikë ndaj Meje, kur bota do të detyrohet të bjer, në dorëzim të plotë të vullnetit të lirë, para antikrishtit.

Jezusi juaj