Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 3 June 2014

Kur një njeri më tradhëton Mua, ai mëkaton kundër Meje

E Enjte, 29 Maj 2014, në 00:45

Bija Ime fort e dashur, kur Apostujt e Mi erdhën tek Unë, duke qarë e duke derdhur lotë dëshpërimi për shkak të mënyrës se si u trajtuan me mizori në Emrin Tim të Shenjtë, Unë ju thashë këtë.

Kurrë mos ju trëmbni refuzimit në Emrin Tim.

Kurrë mos u frikësoni nga ulërimat e të ligut, që bërtet përmes gojëve të atyre që i shërbejnë atij.

Kurrë mos t
ë keni frikë kur të jepni llogari në Emrin Tim. Por kur të tradhëtoheni, prej atyre të afërt me ju, dijeni se jam Unë që ata e kanë goditur me pëllëmbë në Fytyrë.

Kur një njeri më tradhëton Mua, ai mëkaton kundër Meje. Kur ai tradhëton profetët e Hyjit, ai tradhëton Hyjin e Trinisë, dhe për këtë ai do të vuaj së tepërmi.

Kur Ndërhyrja nga Hyji I Trinisë është refuzuar nga shpirtrat, të cilët kundërshtojnë Fuqinë më të madhe nga Qielli, atyre ju duhet të durojnë shqetësime brënda ndërgjegjes së tyre. Ky shqetësim kurrë nuk t’ju largohet atyre, përderisa t’i pajtojnë shpirtrat e tyre tek Unë, Jezusi i tyre. Të më rëfuzojnë Mua, kur shpirti e di se jam Unë, Jezu Krishti, I Cili flas, është i pakendshem. Por, të mohoni Hyjin e Trinisë, duke e penguar Ndërhyrjen e Hyjit, në detyrën e Tij për të shpëtuar shpirtra, kjo do të çoj në një ndëshkim të shpejtë nga Ati Im.

Njerëzimi mund ta kritikoj, ta vër në pyetje dhe ta analizoj Fjalën Time, si po jepet tani, por kur ata guxojnë të provojn
ë dhe të më pengojnë Mua të shpëtoj shpirtrat duke e tradhëtuar Besimin Tim dhe duke e kundërshtuar Mëshirën Time atëherë atyre nuk do t’ju tregohet aspak Mëshirë.

Jezusi juaj

https://fatherofloveandmercy.wordpress.com/2014/05/29/when-a-man-betrays-me-he-sins-against-me/