Kerko Mesazhet ketu

Tuesday 27 January 2015

Paralajmërimi do ta ndihmoj botën të luftoj braktisjen më të madhe të të gjitha kohëve

E Martë, 20 Janar 2015, në 20:40

Bija Ime fort e dashur, kur të ndodhi Paralajmërimi kjo do të jetë faza e parë e pregatitjes për Ardhjen Time të Dytë. Atyre që nuk do të më pranojnë Mua do t’ju jepet një mundësi e jashtëzakonshme të kalojnë pak kohë duke menduar mbi të Vërtetën, e tillë ëshë madhështia e Mëshirës Sime të Madhe.

Ju lutem të prisni për këtë Ditë me gëzim të madh, sepse do të jetë atëherë kur jobesimtarët do ta kuptojnë më në fund se Kush Unë Jam. Ata do të shkunden nga plogështia e tyre dhe do të mbushen me mbrekulli.

Paralajmërimi do ta ndihmoj botën të luftoj braktisjen më të madhe të të gjitha kohëve. Duke u kthyer tek Unë gjatë këtyre 15 minutave në vetmi të plotë dhe duke më kërkuar Mua t’ju fal, ju do të mbusheni me Dhuratën e Shpirtit të Shenjtë. Më pas ju duhet të pregatiteni për t'u munduar të ndihmoni të tjerët të përmbushin të ardhmen e tyre të lavdishme.

Ndërkohë që Paralajmërimi do të ndezi besimin e besimtarëve dhe do të kthej shumë n
ë besim, do të ketë një numër të madh njerëzish, përfshi priftërinj dhe klerikë të larë, të cilët do ta mohojnë se ajo ndodhi. Ata do të largojnë shumë nga Unë dhe për këtë ata do të gjykohen ashpër. Ndriçimi i Ndërgjegjes do të sjelli me vete një vërshim të madh të dashurisë për ata emrat e të cilëve përmbahen në Librin e Jetës. Këta janë njerëzit – dhe ata përfshijnë shumë jobesimtarë – të cilët do të kthehen dhe që do të luftojnë për të shpëtuar vëllezrit dhe motrat e tyre.

Koha Ime do të përdoret për të sjellë drejt Meje, ata që nuk më njohin aspak Mua, por që prapë do të vijnë tek Unë, kur të dëshmojnë këtë Ngjarje të Madhe. Ata do të më njohin Mua në çast dhe do të përgjigjen në mënyrën që ata dinë më mirë.

Të gjitha këto ngjarje do të vijojnë së shpejti dhe, kur profecitë e dhëna njeriut që nga fillimi të shpalosen, ato do të kenë më tepër kuptim. 

Shumë nga profecitë e dhëna në Librin e Zbulesës u shkruajtën në një mënyrë që njerëzit do t’i kuptonin ato përmes përdorimit të simboleve. Realiteti është ndryshe, por dijeni këtë.
 

Ndërhyrja nga Unë do ta ndryshoj botën përgjithmonë. Pas kësaj ata që janë për Mua dhe që më duan Mua, do të më ndihmojnë Mua të sjell Jetën e Përjetshme tek miliarda.

Jezusi juaj