Kerko Mesazhet ketu

Sunday 15 February 2015

Unë Jam i vetmi ngushëllimi juaj i vërtetë në një botë që është kundër Meje

E Shtunë, 7 Shkurt 2015, në 21:37

Bija Ime fort e dashur, përpjekja Ime për t’ju sjellë paqe të gjithë fëmijve të Hyjit, dhe për të sjellë çdo person në lavdinë e Qiellit dhe Tokës së Re, po intensifikohet. Unë do të luftoj deri në fund për ta shpëtuar njerëzimin nga ligësia, që është shkaktuar mbi ata nga kundërshtari Im.

Unë kërkoj që të gjithë ju që më doni Mua dhe e mb
ështesni Fjalën Time të qëndroni të fortë përballë urrejtjes që do t’ju duhet të dëshmoni kundër Fjalës Sime të Shenjtë. Nëse ju e refuzoni Fjalën Time atëherë ju më refuzoni Mua. Ju do të keni dështuar të kuptoni kuptimin e Vdekjes Sime në Kryq.

Të bëni një jetë me Mua kërkohet guxim dhe qëndrueshmëri e madhe, sepse ju kurrë nuk do të liheni të qetë kur e pohoni hapur besimin tuaj tek Unë.

Unë Jam i vetmi ngushëllim i juaj i vërtetë në një botë që është kundër Meje. Unë Jam shpëtimi juaj në kohët e ujrave të trazuar. Unë Jam vetë Jeta dhe të gjitha gjërat që janë të mira vijnë nga Unë. I ligu në çdo lloj forme nuk mund të vij nga Unë sepse kjo është e pamundur. Deri kur bota ta pranoj se Satani ekziston ata kurrë nuk do ta pranojnë Ekzistencën e Hyjit.

Satani dhe çdo ëngjëll i rënë i flakur nga Qielli nga Ati Im i dashur krijon urrejtje në shpirtrat e atyre që e lejojnë mëkatin t’i mbysi. Është përmes mëkatit të krenarisë që të gjithë mëkatet e tjera dalin. Krenaria ishte rënia e Luciferit. Krenaria është mëkati me anë të së cilit njeriu e radhit veten me të ligun. Krenaria do të jetë rënia e njerëzimit.

Të më doni Mua ju duhet ta bëni atë pa kushte dhe kjo nuk është një arritje e lehtë. Të më doni Mua do të thotë t’i përmbaheni Fjalës së Hyjtit. Nëse ju devijoni nga kjo, dashuria juaj për Mua do të dobësohet deri kur, gradualisht, ju do të jetoni sipas rregullave tuaja.

Jezusi juaj