Kerko Mesazhet ketu

Wednesday 22 July 2015

Ngritja e Botës Arabe – 3 Udhëheqës të Botës do të vriten

E Enjte, 17 Shkurt 2011, në 23:45

Bija Ime fort e dashur, Unë Jam plot gëzim sot, tani që ky varg i rëndësishëm Mesazhesh po përgatiten për t’iu njoftuar gjithë njerëzimit. Shumë shpejt do ta shohësh se të gjitha vendet do t’i kërkojnë këto Mesazhe. Mos u shqetëso për sigurinë tënde, sepse Unë do të mbroj ty dhe familjen tënde në çdo kohë. Edhe pse Unë Jam i mbushur me dashuri për ty, fëmija Im, Zemra Ime po thyhet nga dëshpërimi i thellë për vuajtjen, që po shkaktohet nga shoqëria dinake që po thur komplote për të marrë nën kontroll shtete.

Ata do ta bëjnë këtë duke hequr me zgjuarsi Udhëheqësit*. Pastaj ata do të ofrojnë ndihmë. Pastaj ata do ta blejnë miqësinë e regjimeve të reja derisa t’i kontrollojnë ata. Ky kontroll i ri do të jetë më i keq se diktatorët e etur për pushtet të cilët u rrëzuan në emër të lirisë.

Shiko tani, bija Ime, shpejtësinë me të cilën bota Arabe do të bashkohet kundër popullit Tim, Hebrenjve. Shiko se si të gjithë aleatët e tyre do të largohen duke i lënë ata të ekspozuar.

Bija Ime, kur të ndodhë Paralajmërimi Fjala Ime do të dëgjohet me më shumë dëshirë, pasi që kthimi në besim të ndodhë. Kjo do të jetë koha për ndjekësit e Mi të shenjtë që të bashkohen të vendosur kundër tiranisë që do të dalë në Botën Perëndimore sidomos në Evropë. Luftoni për të drejtën tuaj për t’u lutur. Nëse nuk e bëni, nuk do të jetë një luftë fetare, por një luftë gjenocidi.

Do të jenë 3 udhëheqës bote që do të vriten së shpejti, njëri pas tjetrit. Mbajeni mend se secili do të vritet përmes komplotit të grupit të lig – organizatat nën kulturore që sundojnë në të gjitha kombet – edhe pse ju nuk mund t’i shikoni ata sepse janë burracakë. Por nuk do të fshihen për një kohë të gjatë. Kur kontrolli të jetë marrë prej tyre, ata do të përpiqen për vëmendjen tuaj dhe do të kërkojnë respekt.

Paralajmërimi do të ndihmojë në shpëtimin e të gjithë fëmijëve të Mi ngado. Kthimi në Besim, një Dhuratë nga Unë, do t’i jepet madje edhe atyre që komplotojnë dhe intrigojnë për të fituar kontrollin mbi Tokën e Hyjit. Nëse ata vetëm do ta kuptonin se ky pushtet nuk do të jetë kurrë i tyre, ata mund të ndalonin. Por ata janë të verbër.

Më shumë prej engjëjve** të Mi, të cilët tani depërtojnë në Tokë si qenie njerëzore, do të ndihmojnë për t’ia treguar këtyre shpirtrave të gjorë të gabuar të Vërtetën. Shumë do të kthehen. Të tjerët jo.

Bija Ime, shko dhe përhape Fjalën me shpejtësi. Ti ke vetëm javë. Përdor çdo mjet të mundshëm. Trego guxim. Bëj absolutisht gjithçka për t’i lejuar të gjithë fëmijët e Mi, të gjitha kombet, që ta kuptojnë kuptimin e Dhuratës Sime të veçantë – kur Dora Ime të zgjatet nga Qielli për t’i shpëtuar shpirtrat e tyre.

Ata që nuk kthehen në fillim, do ta bëjnë këtë përpara persekutimit, kur më shumë e më shumë shpirtra do të kthehen tek Unë. Kjo do të jetë një kohë shumë e vështirë për të gjithë. Por kini durim, do të ketë kohë të mira përpara, kur paqja do të kthehet në Tokë. Fëmijët e Mi, pas kësaj thirrjeje për zgjim, do ta shikojnë Dashurinë që Unë mbaj dhe do të vijnë duke vrapuar drejt Krahëve të Mi. Atëherë kur kjo të ndodhë, ushtria Ime do të formohet, dhe do të mbrojë Mbretërinë Time kundër mashtruesit sundimi i të cilit do të jetë shumë i shkurtër.

Kjo është një pikë kthimi në historinë e njerëzimit, fëmijë. Ju do ta kuptoni këtë shumë shpejt. Në atë kohë, çfarëdo lloj mendimi skeptik që të keni, në kohën e Paralajmërimit, kur ai të ndodhë, ju do t’ia hapni zemrat tuaja të Vërtetës.

Shko tani, bija Ime, në paqe dhe dashuri për gjithë Njerëzimin.

Jezu Krishti
Mbreti i Hebrenjve

ShënimVizionarja dëshiron t’ia bëjë të qartë botës se arsyeja që ajo nuk mund t’i postojë emrat e udhëheqësve, DY PREJ TYRE NGA BOTA ARABE DHE NJË NGA EVROPA KONTINENTALE, ËSHTË PREJ RESPEKTIT PËR FAMILJET E TYRE DHE PËR TË SHMANGUR SHQETËSIM TË PANEVOJSHËM. Megjithatë ajo ia ka dhënë Mesazhet disa klerikëve dhe mediave, të bllokuara, gati për publikim menjëherë sapo vrasjet të ndodhin së shpejti (të gjitha brenda një periudhe shumë të shkurtër nga njëra-tjetra).

** Është kuptuar nga vizionarja se referencat ndaj engjëjve i referohen “lajmëtarëve” që janë zgjedhur në mbarë botën për të komunikuar Mesazhet Hyjnore për të ndihmuar në përhapjen e kthimit në besim.