Kerko Mesazhet ketu

Saturday 31 October 2015

Qiejt do të hapen gjatë Paralajmërimit

E Hënë, 23 Maj 2011, në 14:30

Bija Ime fort e dashur, ti po vuan torturën që Unë e duroj për mëkatet e njeriut. Ja se si ndjehet. Ti tani po kap vetëm një fraksion të vogël të vuajtjes Sime, që Unë e has në çdo minutë të ditës tënde. Nuk ka asgjë për t’u frikësuar, bija Ime, rreth Paralajmërimit. 

Paralajmërimi do të jetë një ngjarje dramatike
  
Ajo do të tronditë shumë njerëz në botë, pasi do të jetë një ngjarje dramatike ku qiejt do të hapen dhe Flakët e Mëshirës do të hidhen nëpër botë. Sepse shumë njerëz nuk do ta kuptojnë se çfarë po ndodh. Kaq të tronditur do të jenë, saqë gabimisht do të mendojnë se janë duke dëshmuar fundin e botës.

Tregoju atyre të gëzohen kur ta dëshmojnë Lavdinë Time, sepse ky, nëse jeni të përgatitur siç duhet për të, do të jetë shembulli më spektakular i Mëshirës Sime që nga dita e Kryqëzimit Tim. Ky, bijtë e Mi, do të jetë hiri i shpëtimit tuaj dhe do t’i pengojë ata, që përndryshe do të kishin qenë dënuar, për të hyrë në thellësitë e Ferrit.

Të gjithë fëmijët e Mi kudo duhet t’i paralajmërojnë shpirtrat e humbur se çfarë pritet. Bindini ata që të kërkojnë shpengim duke i rrëfyer mëkatet e tyre tani. Është e rëndësishme që sa më shumë njerëz të jetë e mundur të jenë në gjendje hiri më përpara, pasi ata mund të mos e mbijetojnë këtë ngjarje për shkak të tronditjes. Është shumë më mirë që ta dëshmoni këtë ngjarje Hyjnore spektakulare më parë, sesa të jeni të papërgatitur në ditën finale të Gjykimit.

Qëndroni të fortë, të gjithë ju. Gëzohuni nëse jeni një ndjekës i devotshëm, sepse juve do t’ju tregohet një pamje e Pranisë Sime Hyjnore, të cilën para-ardhësit tuaj nuk e panë kurrë gjatë jetës së tyre. Lutuni për pjesën tjetër të fëmijëve të Mi. Tregojani atyre të Vërtetën tani sa e keni mundësinë. Shpërfillini qortimet e tyre, sepse nëse ata veprojnë tani duke u lutur për faljen e mëkateve të tyre, ata do t’ju falenderojnë pasi kjo Mrekulli e Madhe të ketë ndodhur.

Shkoni tani në paqe. Mos kini frikë. Vetëm lutuni për ata shpirtra që nuk kanë besim, me qëllim që të mos vdesin në mëkat mortor.

Shpëtimtari juaj Hyjnor
Jezu Krishti